Bu sayfada adını ve fotoğraflarını kullandığımız hastalarımızdan, gerekli yayınlama izinleri alınmıştır.

Bayan Margeret

İngiltere’den
İngiliz hastamız. Kız kardeşiyle birlikte tatil yaparken kalp krizi geçirip hastanemize başvurdu. Şifa ile ülkesine uğurladık.

Veli hocamız

Burdur’dan
Veli Hocamız, akademisyen. Burdur’dan geldi. Koroner damar tıkanıklığı tedavi edilerek taburcu edildi. Daha önce babasını tedavi etmiştik. Koroner kalp hastalığı maalesef ciddi bir ailesel geçiş gösteriyor.

İbrahim Bey

Finike’den
Finike’den gelen hastamızın koroner damarını açarak şifa ile taburcu ettik.

Bay Marcus

Almanya’dan
Almanya’dan tedavi olmak üzere geldi. Uzun süre Almanya’da teşhis edilememiş. Hem tıkalı koroner damarlarını açtık, hem de kalp yetersizliğini tedavi ederek mutlu bir şekilde ülkesine gönderdik.

Meryem kardeşimiz

ASD nedeniyle başvurdu
18 yaşında kalp deliği (ASD) nedeniyle bize başvurdu. Oldukça geniş bir ASD’si vardı. Ameliyatsız, kasıktan işlem yaparak deliği kapattık. O da açık ameliyat olmadığı için çok mutlu oldu.

Saim bey

Konya’dan
Konya’dan geldi. Tıkalı bacak damarına müdahale ettik. Hala kontrollerine gelir, biz de çok mutlu oluruz. 5. Bay Heinrich, ülkemizde tatil yaparken kalp krizi geçirdi. Anjiyo yaptık, tıkalı damarına Stent takıp, ülkesi Almanya’ya sağ salim uğurladık.

Bay Heinrich

Almanya’dan

Abdülaziz Bey

Suriye’den
Suriye’den tedavi olmak için ülkemize geldi. Onunda koroner damar tıkanıklığı vardı. Ameliyat olmak istememişti. Tüm damarlarının Stent ile açıp ülkesine yolcu ettik.

Bay Anatolii

Ukranya’dan
tatil sırasında kalp krizi geçirip bize başvurdu. İlk geldiklerinde Doktor olan eşi ve kendisi çok tedirginlerdi. Ama ayrılırken hastalığının Türkiye’de ortaya çıktığına ve burada tedavi olduğuna müteşekkir olduğunu söyledi.